• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Z900 SE 2023

4 645 500 Ft

Z900 SE 2023

Izgalmas és egyszerű

Színes TFT műszerfal

Az új, teljesen digitális, színes TFT műszerfal csúcstechnológiát képvisel és kiváló minőségű. Az új műszerfal olyan kiegészítő funkciókat is kínál, amelyek az előző modellnél nem elérhetők.

Z Sugomi Stílus

Míg a Z900 megkülönböztető Sugomi formatervezési elemei (guggoló helyzet, alacsony pozícióban lévő orr és felfelé hulló farok) változatlanok maradnak, szemet gyönyörködtető stílusa számos frissítéssel rendelkezik, amelyek agresszív kialakítását még élesebbé teszik.

Állítható teljesítmény

A maximális teljesítmény vagy csökkentett teljesítményű mód választása lehetővé teszi a motorosok számára, hogy beállítsák a teljesítmény leadást az útviszonyoknak és saját preferenciájuknak megfelelően. A csökkentett teljesítményű mód korlátozza a teljesítményt kb. az 55%-ára. (A csökkentett teljesítmény fokozott kezelhetőséget kínál.)

LED világítás mindenhol

Az erőteljes fényszórótól kezdve, a teljesen új hátsó lámpán át, a Z900 minden lámpája – még a rendszámtáblán is – LED-es!

KTRC (Kawasaki Kipörgésgátló)

A Kawasaki fejlett kipörgésgátló rendszere fokozott sportteljesítményt és nyugalmat kínál az alacsony tapadású felületeken. A három versenyző által választható üzemmód fokozatosan nagyobb mértékű beavatkozást kínál, hogy megfeleljen a vezetési helyzetnek és a motoros preferenciájának.

Integrált vezetési módok

A KTRC-t és a Power Mode-t összekötő, teljes körű vezetési módok lehetővé teszik a motorosok számára, hogy könnyen beállítsák a kipörgésgátlót és a teljesítmény leadást az adott vezetési helyzetnek megfelelően. A motorosok három beállítás közül választhatnak (Sport, Út, Eső) vagy kézi beállítás (Rider). Kézi üzemmódban az egyes rendszerek egymástól függetlenül beállíthatók.

Okostelefon csatlakoztatás

A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosoknak, hogy a járművükhöz kapcsolódhassanak vezeték nélkül. A RIDEOLOGY telefonos applikácó használatával számos olyan funkció érhető el, amely hozzájárul a tökéletesebb motorozási élményhez.
Számos funkció elérhető:
-Jármű információk: üzemanyagszint, sebességmérő elérhető okostelefonon keresztül
-Riding Log: útvonal és sebességadatok megtekinthetőek okostelefonnal-Telefon értesítések: ha hívás, üzenet vagy mail érkezik az okostelefonra, megjelenik a műszerfalon a kijelzőn
-Általános beállítások: általános kijelző beállítások (preferált eszközök, dátum, dátum formátuma stb.) módosíthatóak okostelefonon keresztül

Új gumik

Az új Dunlop Sportmax Roadsport 2 gumik még jobb kezelhetőséget biztosítanak a Z900 modellnek.

Dinamikusabb lengéscsillapítás

A nagy átmérőjű, arany színű, nagyobb állíthatósággal rendelkező fordított villát Öhlins S46 hátsó lengéscsillapító egészíti ki a nagyobb menetkényelem, valamint a kiváló tapadás és kezelhetőség érdekében. A hátsó felfüggesztés egy távoli előfeszítő állítóval is fel van szerelve, amely megkönnyíti a beállítást a csomagok mennyiségéhez.

Brembo fékek

A Brembo alkatrészeket tartalmazó első fékcsomag erősebb fékezőerőt biztosít, és hozzájárul a még pontosabb vezérléshez és a könnyebb használathoz. Az ø300 mm-es Brembo első tárcsákat és az M4.32 radiálisan rögzíthető monoblokk féknyergeket egy Nissin radiálszivattyús főhenger egészíti ki, rozsdamentes acél fonott vonalakkal, hogy nagyobb fékezőerőt és lineárisabb haladást biztosítsanak a fékkar működtetésekor.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres
Lökettérfogat 948 cm³
Furat x Löket 73.4 x 56 mm
Kompresszióarány 11.8:1
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø 36 mm x 4
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, nedves karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla úszóágyazású 300 mm tárcsa Dupla, szemben álló 4-dugattyús féknyereg
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egyoldali, hullámos 250 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első] 41 mm fordított villa húzófokozati csillapítással és rugóelőfeszítés állítással
Felfüggesztés [hátsó] gáztöltésű lengéscsillapító, fokozatmentes húzófokozati csillapítással és előfeszítés állítással
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 92.2 kW {125 LE} / 9,500-es fordulaton
35 kW-ig fojtás Elérhető
Fogyasztás 5.7 l/100 km
CO2 kibocsátás 132 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700-es fordulaton
Áttétel 6-sebességes
Véghajtás O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány 1.627 (83/51)
1. fokozat 2.692 (35/13)
2. váltóáttét 2.059 (35/17)
3. váltóáttét 1.650 (33/20)
4. váltóáttét 1.409 (31/22)
5. váltóáttét 1.222 (33/27)
6. váltóáttét 1.034 (30/29)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Utánfutás 110 mm
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 140 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 180/55ZR17M/C (73W)
Kormányzási szög, bal/Jobb 33° / 33°
H x Sz x M 2,070 x 825 x 1,080 mm
Tengelytáv 1,455 mm
Hasmagasság 145 mm
Ülésmagasság 820 mm
Üzemanyag mennyiség 17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 210 kg