• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Z H2 SE 2023

8 160 500 Ft

Z H2 SE 2023

Ez az új zászlóshajó modell vezeti a jövőbe aZ sorozatot.

SUGOMI stílus

A Z sorozat Z H2 modelljének stílusát a SUGOMI & Minimalista formatervezési koncepció szerint alakították ki. Dinamikus formája, amely a támadásra kész ragadozóra emlékeztet, és a bal oldalán lévő asszimetrikus Ram Air beömlő a hevesen intenzív és erősen individualista SUGOMI kialakításnak elemei. Kompakt alváza a minimalista tervezési filozófia eredménye, amelynek minden funkcionális része egyszerű, letisztult és a lehető legkisebb. Ezzel szemben az új acélrácsos váz kihangsúlyozása csak aláhúzza azok fontosságát – mind funkcionálisan, mind pedig stílus elemként. Végül ne felejtsük ki a Kawasaki River Mark embléma jelentőségét a fényszóró burkolatán. Használata, amely csak a feltöltött motorral rendelkező gépek számára engedélyezett, megerősíti a Z H2 zászlóshajó modell mivoltát.

Színes TFT műszerfal

A műszerfal átfogóan jeleníti meg a különböző információkat a színes TFT LCD képernyőn. Ezenkívül olyan funkciókkal is rendelkezik, amelyek segítenek a jármű napi üzemállapotának és a nagy utazások ütemezésének kezelésében.

Tempomat

A Kawasaki sebességszabályozó rendszere lehetővé teszi, hogy a kívánt sebességet egyetlen gombnyomással megőrizzük. Az aktiválás után a vezetőnek nem kell állandóan használnia a gázkart. Ezzel hozzájárulva a kényelmesebb motorozáshoz.

Rásegítő & csúszókuplung

A verseny-inspirált tengelykapcsoló-technológia könnyű és gyors kezelhetőséget biztosít.

KQS (Kawasaki Gyorsváltó)

A 2500 feletti motorfordulatszámon a KQS lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli váltást. Az erős motor és váltó kiegészítéseként a KQS egy kényelmes szolgáltatás, amelyet nemcsak sportmotorozáshoz, hanem városi motorozáshoz és túrához is lehet használni. Gyors fel- és lefelé váltást tesz lehetővé, megkönnyítve a gyorsítást és a lassítást.
Gyorsulás során a rendszer észleli, hogy a váltókar működésbe lépett, és jelet küld az ECU-nak a gyújtás leállításához, hogy a váltó zökkenőmentesen kapcsolhasson a következő fokozatra anélkül, hogy kuplungot kellene használni.
Lassítás alatt a KQS rendszer automatikusan szabályozza a motor fordulatszámát, lehetővé téve a váltást a tengelykapcsoló működtetése nélkül.
A rendszer érintkezésmentes érzékelőt használ, hozzájárulva annak nagy megbízhatóságához.

LED világítás mindenhol

Az erőteljes fényszórótól kezdve, a teljesen új hátsó lámpán át, a Z H2 minden lámpája – még a rendszámtáblán is – LED-es! Az alacsony energiafogyasztás és a nagy tartósság javítja a karbantarthatóságot, miközben nagy fényerőt és tökéletes megvilágítást biztosít. A fény élénk színe hozzájárul a kitűnő láthatósághoz és az éjszakai motorozás biztonságának fokozásához.

Kormányrúd

Az erős, rugalmas kormányra szerelve a bal és a jobb fogantyú kapcsolói lehetővé teszik a motorosok számára, hogy a beállításokat és a kijelzőt megváltoztassák a markolatok elengedése nélkül. A bal oldali fogantyú kapcsolója az elektronikus sebességtartó automatika működtetésére, a kijelző kijelzőjének változtatására és a beállítások frissítésére szolgál, míg a jobb fogantyú kapcsolója a gép beállítási menüinek eléréséhez szolgál.

KECS with Showa Skyhook Technology

KECS, Kawasaki’s semi-active electronic suspension system, adapts to road and riding conditions in real time, providing the ideal amount of damping called for. Combining high-level mechanical components with the latest electronic control technology, KECS offers both the suppleness to offer riding comfort in a wide range of riding situations, as well as the firm damping to facilitate sport riding. The tyres feel planted, delivering confidence when cornering. In Rain Mode, Showa’s Skyhook EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) technology offers an even more composed ride.

Fékrendszer

Annak érdekében, hogy könnyedén lehessen közlekedni vele alacsony, közepes és nagy sebességgel, a Z H2-nek olyan fékrendszerre volt szüksége, amely megfelel a teljesítményének. Az első kerekeket a Brembo M4.32 monobloc féknyereg fogja meg. Öntött alumínium tömbökből megmunkálva, nagyon merev, egy darabból álló szerkezetük erős fékezőerővel bír. A féknyergek radiálisan vannak felszerelve, ami tovább fokozza a nagy teljesítményüket. A Nissin mesterhenger, a Kawasaki eredeti beállításaival finomítva, a Z H2 karakteréhez tökéletesen illeszkedő funkcionalitást kínál.

Elektronikus rendszerek

A Z H2 korszerű elektronikai csomagja számos elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, mint például a KTRC, a KCMF és a KIBS, valamint egy IMU-t, amely alváz-tájolással kapcsolatos visszajelzést nyújt a KIBS és a KTRC számára. Ezek a rendszerek kényelmet kínálnak a feltöltött motor teljesítményének kezelésére, miközben széles körű információt szolgáltatnak. Ezen felül az elektronikus sebességtartó automatika és a KQS tovább növeli a motorozás kényelmét.

Okostelefon csatlakoztatás

A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosoknak, hogy a járművükhöz kapcsolódhassanak vezeték nélkül. A RIDEOLOGY telefonos applikácó használatával számos olyan funkció érhető el, amely hozzájárul a tökéletesebb motorozási élményhez.
Számos funkció elérhető:
-Jármű információk: üzemanyagszint, sebességmérő elérhető okostelefonon keresztül
-Riding Log: útvonal és sebességadatok megtekinthetőek okostelefonnal-Telefon értesítések: ha hívás, üzenet vagy mail érkezik az okostelefonra, megjelenik a műszerfalon a kijelzőn
-Általános beállítások: általános kijelző beállítások (preferált eszközök, dátum, dátum formátuma stb.) módosíthatóak okostelefonon keresztü

Trellis váz

A rácsos vázszerkezet az elegancia és az egyszerű megoldások jegyében lett kialakítva, hogy az alváz megfeleljen a modell hatalmas teljesítményáből adódó elvárásoknak.

Kiegyensúlyozott Kompresszoros Motor

A teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság szemelőtt tartásával tervezett kompresszoros motor maximális teljesítménye 200 lóerő. Azonban a feladat, hogy mindennapos használhatóságot kínáljon az utcai motorozás során is, azt jelentette, hogy a tuning az alacsony-középsõ tartományra fókuszálhat, ami segített a motor kiváló üzemanyag-hatékonyságának elérésében. A Z H2 998 cm3-as,16-szelepes, DOHC, soros 4-hengeres motorja kompakt és könnyű, így olyan gyorsulást kínál, amely egyetlen szívómotoros modellhez sem hasonlítható.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat 998 cm³
Furat x Löket 76 x 55 mm
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø40 mm x 4
Indítás Elektromos
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla, úszóágyazású, 320mm-es, hullámos tárcsa. Radiális rögzítésű, monoblokk, 4 dugattyús féknyereg.
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egyoldali 260 mm-es féktárcsa, Féknyereg: kétdugattyús
Felfüggesztés [első] SHOWA SFF-BP villa húzó-, nyomófokozati és rugó előfeszítés beállíthatósággal
Felfüggesztés [hátsó] Új típusú SHOWA Uni-Trak lengőkar és lengéscsillapító
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 147.1 kW {200 LE} / 11,000-es fordulaton
CO2 kibocsátás 134 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 137 N•m {14 kgf•m} / 8,500-es fordulaton
Áttétel 6 sebességes, dog-ring
1. fokozat 3.077 (40/13)
2. váltóáttét 2.471 (42/17)
3. váltóáttét 2.045 (45/22)
4. váltóáttét 1.727 (38/22)
5. váltóáttét 1.524 (32/21)
6. váltóáttét 1.348 (31/23)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
Végáttételi arány 2.556 (46/18)
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 134 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 190/55ZR17M/C (75W)
Tengelytáv 1,455 mm
Ülésmagasság 830 mm
Üzemanyag mennyiség 19 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 240 kg