Modern, városi stílus
Az áramló vonalaival, a hosszú és alacsony stílusával, a modern alkatrészekkel, mint pl. az eredeti fényszóró, vagy az öt-küllős, öntött kerekek, a Vulcan S nem egy hagyományos cruiser.
Nagy hatótávolság
A 14 literes benzintank és a soros, kéthengeres motor alacsony fogyasztásának köszönhetően a Vulcan S modell nagyobb távolságot képes megtenni két tankolás közt – ami kényelmes városban és megnyugtató hosszabb túrákon.
Kényelmes üléshelyzet, előrenyújtott lábakkal
A kompakt motor és a karcsú váz kialakítás miatt a jármű keskeny a térdek és lábak közti résznél. Az előretolt lábtartók ideális, kényelmes, cruiser stílusú üléshelyzetet ígérnek.
Kényelmes ülés
A formázott, vastag párnázatú ülés kényelmes és jól támasztja a csípőt.
Alacsony ülésmagasság
Az egyik legfontosabb tényező, hogy kényelmesnek érezzünk egy motorkerékpárt, hogy könnyedén le tudjuk tenni mindkét lábunkat a talajra. A Vulcan S 705 mm-es ülésmagassága teljes mértékben teljesíti ezt az elvárást.
Nagy méretű tárcsafékek
Nagy átmérőjű tárcsafékek nagy fékerőt és könnyű kezelhetőséget biztosítanak, még a kezdő motorosok számára is.
Állítható lábtartók
A 3 fokozatban állítható lábtartók lehetővé teszik a vezető adottságainak és igényeinek legjobban megfelelő beállítást. A három fokozat: alap, 25 mm-rel előre, 25 mm-rel hátra.
Motor alatti hangtompító
A motor alatt található hangtompító hozzájárul a jármű alacsony súlypontjához és nincs útban, ha megálláskor a talajt kell lábbal elérni. A hangtompító kialakítása erőt és stílust sugároz.
Állítható kuplung/fékkarok
A több fokozatban állítható karok beállíthatók a legmegfelelőbb helyzetbe a vezető kézmérete és igényei szerint.
Áttételes, eltolt, fekvő, szimpla lengéscsillapító
Az eltolt, fekvő, szimpla lengéscsillapítóval szerelt, hátsó felfüggesztés áttételes, így, a hosszabb löket miatt kényelmesebb.
A hátsó futómű elrendezése szintén hozzájárul a jármű kompak felépítéséhez és elegendő helyet hagy a motor alatt elhelyezett, nagy térfogatú hangtompító számára.
A hátsó lengéscsillapítón 7 fokozatban állítrható a rugóelőfeszítés, a vezető súlyának és a motorkerékpár terhelésének megfelelően.
Keskeny hátsó gerincváz
A váz, a hátsó felfüggesztés és lengőkar, egy integrált vonalat alkot, mely a jármű elejétől a hátsó agyig fut.
A nagy szakítószilárdságú csőváz könnyed érzést sugároz. A megcélzott merevségi és feszültség értékeket 3D analízis segítségével alakították ki.
Könnyen olvasható műszerfal
Az eredeti tervezésű műszerfal egy analóg stílusú fordulatszámmérőt és egy többfunkciós LCD kijelzőt foglal magába.
Kényelmes funkciói folyamatosan tájékoztatják a vezetőt a működési jellemzőkről.
Hosszú tengelytáv
Az 1.575 mm-es tengelytávot a könnyű kezelhetőség és a kíváló egyenesfutási képesség egyensúlyának figyelembevételével választották meg.
Ugyanazok a jellemzők teszik élvezetessé a Vulcan S használatát (könnyű kezelhetőség, kényelmes, vezető-barát ergonómia), amelyek ideálissá is, a kezdők számára.
Könnyen kezelhető, 649 cm3-es folyadékhűtéses, 4 ütemű, kéthengeres, soros motor
A folyadékhűtéses, DOHC, 8 szelepes, 649 cm3-es, soros, kéthengeres, üzemanyag befecskendezéses motor egyenletes teljesítményt nyújt, különösen a kis és közepes fordulatszám tartományban. A motor vezetőbarát teljesítmény karakterisztikája meggyőzi a kezdő motorosokat is. A Vulcan S finoman indul álló helyzetből, egyenletesen gyorsul és kielégítő húzóerővel rendelkezik. Masszív gyorsulása megkönnyíti a besorolást és előzést az autópályákon.
Könnyű kezelhetőség
Az alacsony tömeg, a finomított váz merevség egyensúlya, a 18″/17″ átmérőjű radiál gumiabroncsok és a futómű beállításai, könnyű kezelhetőséget és jó manőverezhetőséget tesznek lehetővé.