• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Versys 650 2021

3 099 000 Ft

Versys 650 2021

Bármely úton, egyetlen motorral

17”-es kerekek

17″-es kerekek hozzájárul a gyors, sportos kezeléshez, ugyanakkor méretéből adódóan kompatibilis a legkülönbözőbb sport gumikat is. Előny még, hogy az erősebb kerekek nagyobb terhet is elbírnak.

Remek visszajelzések

A Versys 650 letisztult designú, vékony, könnyűvázas, kompakt soros kéthengeres motor.

Motor alatti kipufogó

A kipufogó a motor alatt helyezkedig el, amely javít az optimális tömegközépponton, valamint távoltartja a keletkezett hőt a motorostól és utasától is.

Letisztult csomagtartó design

Az újragondolt rögzítő rendszer és a motoros táskák formavilága azt eredményezte, hogy a motor mind a tartozékokkal, mind pedig anélkül egy stílusos, sportos külsővel rendelkezzen.

Felső csomagtartó (47L)

A 47L nagyobb méretű csomagtartó alkalmassá vált akár két sisak egyidejű tárolására is. A felső csomagtartót és az oldalsó csomagtartókat akár egyidejűleg is használhatjuk. (A felső csomagtartó tartozékként is kapható).

Oldalt elhelyezett szimpla lengéscsillapító húzófokozati csillapítással és előfeszítéssel

A hosszabb utazások elősegítésére tervezték ezt a felfüggesztést, hogy az út egyenetlenségeit könnyebben vegye.

649 cm3-es vízhűtéses, 4 ütemű, soros kéthengeres

A 649 cm3-es soros kéthengeres motor tuningja egy masszív, erős motor érzetét eredményezi.

Még nagyobb üzemanyag tartály

A tartály méretének növelése hozzájárul a nagyobb távok megtételéhez. Rövid stílusú tank közelebb engedi a vezetőhöz a kormányt, így növelve az irányíthatóságon.

Sebességfokozat kijelző

A sebességfokozat kijelző az alapfelszereltség része a Versys 650-en.

Elérhető ABS

A kisebb ABS egység könnyebb és kevesebb helyet is foglal.

Csökkentett vibráció

Az első motortartó gumibakok helyett merev tartókat helyeztek el, amely csikkenti a vibrációt a kormányon, az ülésen és az üzemanyagtartájon, ezzel jelentősem megnövelve a kényelmet. A csökkentett vibráció a tükör láthatóságát is elősegítette.

Széles kormánymű

A karcsúsított forma, az egyenes üléspozíció és a széles kormánymű együtt egy remek irányíthatóságú és kényelmes gépet eredményez.

Karcsú, egyenes tartású üléspozíció

A kompakt motor és a karcsúsított váz kényelmesebb helyet eredményez a térd és a lábak számára. Az áthelyezett lábtartókkal még kényelmesebb, nyugodtabb motorozási pozitúrát értek el a tervezők.

Megnövelt utasülés

Megerősített hátsó váz, és nagyobb kerekek lehetővé teszik a nagyobb utasülés elhelyezését. Az erősebb hátsó keret pedig lehetővé teszi a felső és oldalsó csomagtartók egyidőben való használatát.

Éles, sportos stílus

Teljesen átdolgozott styling csomag tökéletesen ötvözi a stílust az aerodinamikával Az új iker első fényszóró kialakítás hozzájárul az erős Kawasaki külsőhöz, miközben tükrözi a Versys 650 azon törekvését, hogy a modell szórakozásra és sportmotorozásra is terveztetett.

Egységes design

A színben illeszkedő tartozékok, mint az oldalsó, vagy a felső csomagtartó, valamint számos egyéb alkatrész mind hozzájárulnak a motor stílusának javításához, valamint ahhoz, hogy egy hosszútávon is kényelmes gépet kapjunk. Az újonnan felkerült kiegészítők közé tartozik a LED-es ködlámpa, bukógomba és a sebességjelző.

Állítható szélvédő

A nagyobb méretű szélvédő 60 mm-es tartományban szerszám nélkül is állítható szögű, így személyreszabható, igazodva a szélhez és az időjárási viszonyokhoz.

Hullámos féktárcsák

A hullámos, vagy szirmos féktárcsák amellett, hogy nagyon jól néznek ki rengeteg fékerőt is szállítanak. Új féknyergek, átdolgozott főfékhenger beállítások, új fékbetét anyagok és egy nagyobb Ø250 mm-es hátsó tárcsafékek jobb irányíthatóságot eredményeznek. A fékeknek köszönhetően nagyobb a fékrendszer kezdeti “harapása”, s a teljes fékerő is megnövekedett.

Fordított első villa

A ø41 mm-es merev rugózású első villa a kulcs motor irányíthatóságában. A villa minden funkciója állítható. Ez hozzájárul mind a kezelhetőséghez, mind pedig a komfort érzethez.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű párhuzamos kéthengeres
Lökettérfogat 649 cm³
Furat x Löket 83 x 60 mm
Kompresszióarány 10.8:1
Szelepvezérlés DOHC, 8-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, félszáraz karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla úszóágyazású 300 mm hullámos tárcsa kétdugattyús féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Szimpla 250 mm hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első] 41 mm-es fordított teleszkópvilla fokozatmentesen állítható (jobb oldalon) csillapítással és állítható előterheléssel
Felfüggesztés [hátsó] Eltolt, fekvő szimpla lengéscsillapító húzófokozati csillapítással és előfeszítéssel
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 49 kW {67 LE} / 8,500-es fordulaton
Korlátozott teljesítményű verzió 35 kW
35 kW-ig fojtás Elérhető
CO2 kibocsátás 107 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 61 N•m {6.2 kgf•m} / 7,000-es fordulaton
Áttétel 6-sebességes
Véghajtás O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány 2.095 (88/42)
1. fokozat 2.438 (39/16)
2. váltóáttét 1.714 (36/21)
3. váltóáttét 1.333 (32/24)
4. váltóáttét 1.111 (30/27)
5. váltóáttét 0.966 (28/29)
6. váltóáttét 0.852 (23/27)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
Végáttételi arány 3.067 (46/15)
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Cső keresztmetszetű gyémánt, nagy szilárdságú acélcső
Utánfutás 108 mm
Rugóút, első 150 mm
Rugóút, hátsó 145 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 160/60ZR17M/C (69W)
Kormányzási szög, bal/Jobb 35° / 35°
Hosszúság x Szélesség x Magasság 2,165 x 840 x 1,450 / 1,400 mm (1,450 szélvédővel együtt)
Tengelytáv 1,415 mm
Hasmagasság 170 mm
Ülésmagasság 840 mm
Üzemanyag mennyiség 21 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 217 kg