• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Ninja 1000 SX 2023

5 975 500 Ft

Ninja 1000 SX 2023

Az erő megmozdít

Táska rendszer

Az oldalsó csomagtartók designja tökéletesen alkalmazkodik a motor stílusához, így mind vele, mind pedig nélküle a Ninja 1000SX kellemes látványt nyújt a szemnek.

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

A KQS lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli váltást. Az erős motor és váltó kiegészítéseként a KQS egy kényelmes szolgáltatás, amelyet nemcsak sportmotorozáshoz, hanem városi motorozáshoz és túrához is lehet használni. Gyors fel- és lefelé váltást tesz lehetővé, megkönnyítve a gyorsítást és a lassítást.

Okostelefon csatlakoztatás

A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosoknak, hogy a járművükhöz kapcsolódhassanak vezeték nélkül. A RIDEOLOGY telefonos applikácó használatával számos olyan funkció érhető el, amely hozzájárul a tökéletesebb motorozási élményhez.
Számos funkció elérhető:
-Jármű információk: üzemanyagszint, sebességmérő elérhető okostelefonon keresztül
-Riding Log: útvonal és sebességadatok megtekinthetőek okostelefonnal-Telefon értesítések: ha hívás, üzenet vagy mail érkezik az okostelefonra, megjelenik a műszerfalon a kijelzőn
-Általános beállítások: általános kijelző beállítások (preferált eszközök, dátum, dátum formátuma stb.) módosíthatóak okostelefonon keresztül

Nagyobb kényelem

A vastagabb, szélesebb ülések nagyobb kényelmet nyújtanak, megkönnyítve ezzel a hosszabb utakat a nyeregben.  A hátsó ülés párnája szélesebb, mint annak alapja, így nagyobb felülettel rendelkezik. Ezen felül rengeteg kiegészítő ülés opció áll rendelkezésre az egyéni preferenciák kielégítésére.

Egy oldali kipufogó

A teljesen új kipufogó rendszer 4-2-1 kialakításával hozzájárul az új Ninja 1000SX sportos megjelenéséhez. Ezzel az egy oldali kipugoval közel 2 kg-mal könnyebb a motor.

Színes TFT műszerfal

A műszerfal átfogóan jeleníti meg a különböző információkat a színes TFT képernyőn. Ezenkívül olyan funkciókkal is rendelkezik, amelyek segítenek a jármű napi üzemállapotának és a nagy utazások ütemezésének kezelésében.

Sportos, dinamikus stílus

Az új burkolatok és egy teljesen új, egyoldalas kipufogódob a Ninja 1000SX sportosabb, dinamikusabb stílusát eredményezi, amely tükrözi versenyképességét és hozzájárul az Ninja család imázsának erősítéséhez.

Legújabb Bridgestone gumik

A Bridgestone Battlax Hypersport S22 abroncsok hozzájárulnak a könnyebb kezelhetőséghez, miközben fokozott tapadást kínálnak mind száraz, mind nedves körülmények között, ami nagyobb versenyzői magabiztosságot és élvezetet jelent.

Szélvédettség

A teljes burkolatos karosszéria által biztosított szélvédelmet egy új szélvédő egészíti ki, amely négy helyzetben állítható. Úgy mint eddig, a szélvédő szerszámok nélkül állítható.

Lenyűgöző soros négyhengeres

Az erőteljes, 1043 cm3-es folyadékhűtésű, négyütemű soros négyhengeres motor erősen húz a teljesen fordulatszám tartományon, egészen tiltásig. A motor villámgyors reakcióval szolgál, erős középtartományú lökést és bódító szívó hangot ad – a gázkar minden egyes csavarása fizikailag és hangzásban is izgalmas érzést nyújt a motorosnak.

Tempomat

A Kawasaki sebességszabályozó rendszere lehetővé teszi, hogy a kívánt sebességet egyetlen gombnyomással megőrizzük. Az aktiválás után a vezetőnek nem kell állandóan használnia a gázkart. Ezzel hozzájárulva a kényelmesebb motorozáshoz.

Sportos kezelhetőség

A Ninja 1000SX rendkívüli alumíniumváza az agilitás és a szilárdság egyensúlyát kínálja. A motor gyorsan reagál, miközben kiválóan képes csillapítani az egyenetlenségeket az úton. A Ninja 1000SX nagyszerű stabilitása megkönnyíti a hosszú órákat a nyeregben.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres
Lökettérfogat 1,043 cm³
Furat x Löket 77 x 56 mm
Kompresszióarány 11.8:1
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø38 mm x 4
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, nedves karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla, úszóágyazású, 300mm-es, hullámos tárcsa. Radiális rögzítésű, monoblokk, 4 dugattyús féknyereg.
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egyoldali, hullámos 250 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első] 41-mm-es felfordított villa, húzó-, nyomófokozati és rugó előfeszítés beállíthatósággal
Felfüggesztés [hátsó] Vízszintes kapcsolású, gáztöltéses, állítható előfeszítéses lengéscsillapító
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 104.5 kW {142 LE} / 10,000-es fordulaton
Fogyasztás 5.8 l/100 km
CO2 kibocsátás 135 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 111 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000-es fordulaton
Áttétel 6-sebességes
Primer áttételi arány 1.627 (83/51)
1. fokozat 2.600 (39/15)
2. váltóáttét 1.950 (39/20)
3. váltóáttét 1.600 (24/15)
4. váltóáttét 1.389 (25/18)
5. váltóáttét 1.238 (26/21)
6. váltóáttét 1.107 (31/28)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Dupla cső, alumínium
Utánfutás 98 mm
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 144 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 190/50ZR17M/C (73W)
H x Sz x M 2,100 x 825 x 1,190 mm
Tengelytáv 1,440 mm
Hasmagasság 135 mm
Ülésmagasság 835 mm
Üzemanyag mennyiség 19 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 235 kg