Egy komoly versenytárs. Alapfelszereltségnek könnyűsúlyú Marchesini kerekek, Brembo első féknyereg és Winter Test színváltozat. Gyere közelebb, hogy megcsodálhasd a módosított hengerfejet, dugattyúházat és a gyors áttételű váltót. Ha hív a pálya, a Ninja ZX-10RR hallgat rá.
Motor típus | Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres |
Lökettérfogat | 998 cm³ |
Furat x Löket | 76 x 55 mm |
Kompresszióarány | 13.0:1 |
Szelepvezérlés | DOHC, 16-szelepes |
Üzemanyagrendszer | Üzemanyag-befecskendezés: Ø 47 mm x 4 (Keihin) ovális másodlagos fojtószeleppel, dupla injektorral |
Indítás | Elektromos |
Kenés | Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter |
Fék [első] / Első fék típusa | Dupla úszóágyazású 330 mm-es Brembo tárcsa, radiálisan szerelt, négydugattyús monobloc |
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa | Egy 220 mm-es tárcsa Egydugattyús féknyereg |
Felfüggesztés [első] | 43 mm-es fordított BFFF (Balance Free Front Fork) villa, külső szorítókamrával, nyomó- és húzófokozati csillapítással, állítható előfeszítéssel, "top-out" rugóval |
Felfüggesztés [hátsó] | Vízszintes hátsókapcsoló BFRC lite gázzal töltött lengéscsillapítóval, nyomó- és húzófokozati csillapítással, állítható előfeszítéssel, "top-out" rugóval |
Maximális teljesítmény (EU Spec) | 150 kW {204 LE} / 13,500-es fordulaton |
Korlátozott teljesítményű verzió | N/A |
35 kW-ig fojtás | N/A |
Fogyasztás | N/A |
CO2 kibocsátás | 162g/km |
Maximális nyomaték (EU Spec) | 115.7 N•m {11.7 kgf•m} / 11,200-es fordulaton |
Áttétel | 6-sebességes, kazettás |
Véghajtás | O-gyűrűs lánc |
Primer áttételi arány | 1.681 (79/47) |
Tengelykapcsoló | Nedves többtárcsás, kézi |
Végáttételi arány | 2.294 (39/17) |
Utánfutás | 107 mm |
Rugóút, első | 120 mm |
Rugóút, hátsó | 114 mm |
Gumi [első] | 120/70ZR17M/C (58W) |
Gumi [hátsó] | 190/55ZR17M/C (75W) |
Kormányzási szög, bal/Jobb | N/A |
H x Sz x M | 2,085 x 740 x 1,145 mm |
Tengelytáv | 1,440 mm |
Hasmagasság | 145 mm |
Ülésmagasság | 835 mm |
Üzemanyag mennyiség | 17 liter |
Menetkész tömeg – Kombinált | 206 kg |