• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Ninja H2R 2023

22 900 000 Ft

Ninja H2R 2023

Supercharge Your Journey

Öhlins TTX36 hátsó felfüggesztés

Az Öhlins elismert TTX ütközője számos előnyt kínál:
– Megnövelt hátsó stabilitás, fokozott kanyarodási teljesítmény.
– Kiváló csillapítás, nagyobb vezetési kényelem és sportosabb kezelhetőség.
– Megnövelt versenyző magabiztosság.
– Kiváló visszajelzés.
– Nagyobb stabilitás magas sebességnél, valamint a sávváltások könnyebben végrehajthatók.
– A város körül a rugalmas felfüggesztés könnyedén elnyeli a dudorokat, és így kényelmesebb.

Öhlins elektromos kormány lengéscsillapítás

Az automata beállítások szerint alacsony sebességnél olyan csillapítás van, amely még nem zavarja a motor könnyű kezelhetőségét, nagy sebességnél, a csillapítás már növekszik, így fokozva a motor és a kormánymű stabilitását.

Egyoldalú lengőkar

A Ninja H2R-en mutatkozott be először az egyoldalú lengőkar.

Házon belül kifejlesztett supercharger

A gyár a Ninja H2R superchargerét a Kawasaki motor fejlesztőivel és a KHI Csoport csapatával közösen fejlesztette ki.

Brembo fékek

Egy pár masszív ø330 mm-es, t5,5 mm vastag Brembo lemez kiváló fékerőt biztosít.

Kawasaki embléma

A Kawasaki embléma az 1870-es évek óta a KHI jelképe, szimbóluma. A politikájuk szerint az emblémát csak korlátozottan, és csakis a történelmi jelentőségű modelleken szabad alkalmazni. De a Ninja H2R megkapta azt a kivételes jogot, hogy ezt az emblémát viselje.

Eredeti Kawasaki Silver-mirror fényezés

A Silver-mirrored kivitelben, olyan krómfekete festéket használnak, amelyet kifejezetten a Ninja H2R-re fejlesztette ki a Kawasaki. Az erősen fényvisszaverő felület növeli a motor amúgy is lenyűgöző designját.

KQS (Kawasaki gyorsváltó)

A Ninja H2R az első Kawasaki motor, amely alkalmazza ezt a rendszert, azaz a KQS (gyorsváltót).

Bosch IMU

A Bosch kompakt kivitelű IMU használata további pontossági szinteket ad a már így is magas szintű KTRC, KLCM és KIBS rendszerekhez. Az IMU lehetővé teszi a motor viselkedését befolyásoló erőhatások precíz mérését.

Kipufogórendszer

A teljesen titánium kipufogórendszer egyszerűen, ugyanakkor elképesztően jól néz ki, és egy megaphone stílusú hangtompítóval van ellátva.

A motorblokk egység megfelel a 300 LE-s kimenetnek a zárt pályás Ninja H2R-nél

Annak ellenére, hogy ez a megszokott soros, négyhengeres konfiguráció, a Ninja H2R motorblokkja olyan technológiákkal van megtöltve, amelyek kifejezetten ehhez a superchargeres motorhoz lettek tervezve.

Aerodinamikailag kialakított karosszéria

Nem véletlen, hogyha a Ninja H2R-t oldalról megnézzük, akkor nem a supersport motoroknál megszokott előre dőlő, agresszív kinézetet látjuk.

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)

A KCMF figyeli a motor és az alváz paramétereit a kanyarban – a belépéstől a csúcson keresztül a sarokkimeneti moduláló fékerőig és a motor teljesítményéig, hogy megkönnyítsék a gyorsításról a fékezésre és visszafelé történő zökkenőmentes átmenetet, valamint segítsék a versenyzőket a tervezett vonal nyomon követésében. A Ninja H2-n a KCMF felügyeli a következő rendszereket:
– KTRC (beleértve a vontató-, kerék- és csúszó vezérlést)
– KLCM
– KIBS (beleértve a pitching és a sarokfék vezérlését)
– Kawasaki motorfék vezérlés

Váltó

Hogy megkönnyítsék a váltást, sima, gyorsváltót alkalmaztak a Ninja H2R-en. Ez a fajta átvitelt általában a MotoGP-ben, vagy a Forma-1-ben szokták használni, s ezen tapasztalatok alapján fejlesztette ki a Kawasaki Racing Team.

Ülési pozíció és ergonómia

Hogy a vezetés valóban élvezet legyen, és minden porcikájával a gyorsulásra és a csúcssebesség bizsergésére tudjon koncentrálni a vezető, így egy egyszemélyes ülést terveztek a H2R-re.

Légbeömlő

A levegő a kettős légbeömlőn keresztül jut be a rendszerbe. A teljes elülső területet, azaz mintegy 13.000 mm2-szabaddá tették, mivel rengeteg levegőre van szükség ahhoz, hogy a több mint 300 LE-t megkapjuk.

Leszorítóerő generálás

A tükrök helyett a Ninja H2R-en CFRP légterelő szárnyakat szereltek a burkolathoz.

Dőlésszög-mutató

Az új műszerfal újdonságai közé tartozik a dőlésszög-mutató és a maximális dőlésszög-rögzítési funkció (a Bosch IMU hozzáadásával lehetséges).

Elektronikus fojtószelep vezérlés

Kawasaki teljesen elektronikus fojtószelep működtető rendszer lehetővé teszi, hogy az ECU a hangerőt mind az üzemanyag (via üzemanyag-injektorok) és a levegő (via fojtószelepek) szállított a motor. Ideális üzemanyag-befecskendezés és a fojtószelep pozíció eredményez egyenletes, természetes reakció a motor és az ideális motor teljesítmény. A rendszer is jelentős mértékben hozzájárul a csökkentett kibocsátáshoz.

Hidraulikus tengelykapcsoló és nyomatékhatároló

A kiváló minőségű hidraulikus tengelykapcsoló kevesebb karbantartást, igényel, hogy az eredeti állapotában tartsuk.

A motor hűtése

Egyetlen kenési renszer biztosítja a a feltöltő, a motoralkatrészek és a váltó olaj kenését, hogy megőrízzék a motor kompaktságát és egyszerűségét.

Hengerfej

A hengerfejeket úgy kellett kialakítani, hogy megfelelő hűtést teljesítményt biztosítsák az elképesztő superchargeres motor számára.

Rácsos keret

A rácsos vázszerkezet az elegancia és az egyszerű megoldások jegyében lett kialakítva, hogy az alváz megfeleljen a zárt pályás modell hatalmas teljesítményáből adódó elvárásoknak.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat 998 cm³
Furat x Löket 76 x 55 mm
Kompresszióarány 8.3:1
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø 50 mm x 4 dupla injektorral
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla úszóágyazású ø330 mm-es Brembo tárcsák, dupla, radiálisan szerelt, 4 dugattyús Brembo Stylema monobloc féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egytárcsás, ø250 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első] ø43 mm-es, fordított teleszkópvilla, rugó-előfeszítéssel, top-out rugókkal
Felfüggesztés [hátsó] Új Uni-Trak gáztöltésű lengéscsillapító, "top-out" rugóval. Nyomófokozati csillapítással, húzófokozati csillapítással, állítható rugó előfeszítéssel.
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 228 kW {310 LE} / 14,000-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec) 165 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500-es fordulaton
Áttétel 6-sebességes
Véghajtás O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány 1.551 (76/49)
1. fokozat 3.188 (51/16)
2. váltóáttét 2.526 (48/19)
3. váltóáttét 2.045 (45/22)
4. váltóáttét 1.727 (38/22)
5. váltóáttét 1.524 (32/21)
6. váltóáttét 1.348 (31/23)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
Végáttételi arány 2.333 (42/18)
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső, lengőkar rögzítő lappal
Utánfutás 108 mm
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 135 mm
Gumi [első] 120/600 R17
Gumi [hátsó] 190/650 R17
Kormányzási szög, bal/Jobb 27° / 27°
H x Sz x M 2,070 x 850 x 1,160 mm
Tengelytáv 1,450 mm
Hasmagasság 130 mm
Ülésmagasság 830 mm
Üzemanyag mennyiség 17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 216 kg