• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Ninja H2 SX SE 2022

10 599 000 Ft

Ninja H2 SX SE 2022

SUPERCHARGE YOUR JOURNEY

Brembo Stylema féknyereg

– Az előző M50-hez képest az új féknyergek kisebb helyet foglalnak a dugattyúk és a fékbetétek körül. Ez csökkenti a fékfolyadék által elfoglalt belső teret, ezáltal lehetővé teszi a közvetlenebb reakciót
– Az új féknyeregek könnyebbek, kisebb külső méretekkel, amelyek rövidebb rögzítőcsavarokat is lehetővé tesznek. Az újratervezés lehetővé tette a merevség fenntartását, miközben közvetlenebb kapcsolatot biztosít a dugattyúval.
– A Stylema féknyergek nagyon gyorsan lehűlnek, köszönhetően a fékbetétek fokozott légáramlásának, a dugattyú körüli nagyobb térnek, és egy nyílásnak, amely lehetővé teszi a levegő kilépését a központi hídból.

Okostelefon csatlakozás

A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosok számára, hogy vezeték nélkül csatlakozzanak a motorkerékpárhoz. A “RIDEOLOGY THE APP” okostelefon alkalmazásával számos funkció érhetõ el, hozzájárulva a továbbfejlesztett motorkerékpár-élményhez.
– A jármű adatai: olyan információk, mint az üzemanyagmérő, a kilométer-számláló, a karbantartási ütemterv stb., az okostelefonon keresztül megtekinthetők.
– Napló: a GPS útvonal információi, valamint a jármű futásának adatai naplózhatók és megtekinthetők az okostelefonon keresztül.
– Telefonos értesítések: az okostelefonra érkező értesítések láthatóak a motor kijelzőjén.

Rendkívül tartós festék

A Kawasaki új, rendkívül tartós festéke különleges réteggel rendelkezik, amely lehetővé teszi a karcolások önjavítását, hozzájárulva ezzel a festék minőségének fenntartásához.

Színes TFT kijelző

A Ninja H2 SX SE+ fejlett, csúcstechnikájú műszerei hozzájárulnak a magas színvonalú megjelenéséhez. Az analóg stílusú fordulatszámmérőt kiegészíti egy színes TFT LCD képernyő, amely lehetővé teszi az információk grafikus megjelenítését. Négy választható megjelenítési mód lehetővé teszi a motorosok számára, hogy az általuk látni kívánt információt kezelje a rendszer prioritásként.

Beépített üzemmódok

A motorosok három beállítás közül választhatnak (Sport, Road, Rain), vagy kézi beállítás (Rider). A kézi üzemmódban az egyes rendszerek egymástól függetlenül állíthatók be.

Sport: lehetővé teszi a motorosok számára, hogy sportosan motorozzanak a kanyargós utakon.
Road: kényelmes motorozást kínál, sokféle körülményhez, az utcai motorozástól a motoros túrákig.
Rain: biztonságot nyújt a nedves útfelületen.

Az üzemmód menet közben változtatható a kormány bal oldalán található gombok használatával.

LED Kanyarkövető Világítás

A Ninja H2 SX SE két oldalán a burkolatba épített kanyarkövető világítás segít megvilágítani az utat éjszaka. A három rögzített irányú lámpa a dőlésszögnek megfelelően aktiválódik. Ahogy a kerékpár dől, a lámpák sorban aktiválódnak, szélesebb megvilágítást biztosítva. Csak az SE modellen!

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

Úgy tervezték, hogy segítsen az állóhelyzetből való kigyorsításban. A KLCM elektronikusan szabályozza a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a kerék kipörgését, valamint csökkentse a kerék megemelkedését indulásnál. A KLCM-et kizárólag zárt pályán szabad használni, ne használja a mindennapokban! Csak az SE modellhez.

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

A kétirányú gyorsváltó lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és leváltást. A hatékony sport motorozáshoz tervezett, utcára optimalizált beállítások mellett már 2500 rpm fölött használható. Csak az SE modellhez.

Kanyarodás vezérlés

A kompakt Bosch IMU (inerciális mérőegység) visszajelzéseinek segítségével, amely valós idejű képet nyújt a váz tájolásáról, a KCMF figyeli a motor és a váz paramétereit a kanyarodás teljes folyamatában, és ennek megfelelően szabályozza a teljesítményt, hogy elősegítse a gyorsabb átállást a gyorsításból a fékezésbe és vissza, így segítve a vezetőt a tervezett vonal követésében.
A Ninja H2 SX+-on a KCMF a következő rendszereket felügyeli:
-KTRC
-KIBS
-Kawasaki motorfékvezérlés
-KLCM

Hétköznapi Használhatóság & Kompresszoros Gyorsulás

A motor kiváló üzemanyag-hatékonyságnak és az élvezetes gyorsulásnak érdekében megnöveltük a kompresszióarányt, és ezzel a hőteljesítményt. A kompresszor, az égéskamra, a beömlők és a kipufogó komponensek mind újra lettek tervezve. Az eredmény egy sokoldalú motortípus, amely lehetővé teszi a nyugodt, hosszútávú utazást, a könnyű kezelhetőséget, és ha kell, akkor olyan lélegzetelállító gyorsulást, amelyre csak egy feltöltött motor képes.

Alacsonyabb Hőfok & Kisebb Tömeg

A hatékonyabb motor egyben kevesebb hőt is termel, mint a teljesítmény éhes Ninja H2, amely a hatalmas, 300 lóerős Ninja H2R alapjaként szolgált. A kevesebb hő kellemesebb utazást eredményez. A Ninja H2 hatalmas étvágyával ellentétben a motornak kevesebb levegő is elegendő, amely csendesebb működést eredményez. Összességében a motor és a kipufogórendszer kb. 3kg-mal lett könnyebb.

Üzemanyag-hatékonyság

A Ninja H2 SX SE+ kiváló üzemanyag-hatékonysága jelentős fejlődést jelent a Ninja H2 motorjához képest, és a Z1000SX, valamint a Versys 1000 teljesítményével van egy szinten. A 19 literes üzemanyagtartállyal kombinálva a Ninja H2 SX SE+ hatótávolsága igen jelentős.

Sportos & Szélvédett

A karosszéria kialakítása mind a szélvédelmet, mind pedig a Ninja H2 SX SE+ sportos megjelenését szolgálja. A tökéletes kialakítás a rendkívül hatékony motornak köszönhető, amely jelentősen kevesebb hőt termel, mint a Ninja H2. A karosszéria megvédi a vezetőt anélkül, hogy túl nagy lenne, kiegyensúlyozva a kényelmet és aerodinamikát. Az SE+ modellen a nagy szélvédő tovább védi a vezetőt, és még nagyobb kényelmet kínál a túrákhoz.

Kényelmes, sportos üléspozíció

A Ninja H2 SX SE+ üléspozícióját mind a sportmotorozás, mind pedig a kényelem szemelőtt tartásával tervezték. Nem annyira elölre döntött, mint a ZZR1400-nál, viszont nem annyira függőleges, mint a Z1000SX, a Ninja H2 SX SE+ üléspozíciója kényelmesebb mind a könyökök, mind a térdek számára, mint a ZZR1400. A nagy sebességet függőleges üléspozícióban nehéz elérni, de a Ninja H2 SX SE+ kiváló áramvonalasságának köszönhetően a ZZR1400-hoz képest kényelmesebb az üléspozíció.

Kényelemre Tervezett Ülések

Mind az első, mind a hátsó ülések biztosítják azt a kényelmet, amelyet egy sport túra motortól elvár. Valójában két első ülést terveztünk: egy Komfort ülést, amely kényelmes térdhajlást és vastagabb uretán párnázatot kínál; valamint egy kiegészítő, Alacsony ülést (15 mm-rel alacsonyabb) amely a földre való könnyű leérést biztosítja. A hátsó ülés szélesebb és laposabb, mint a Z1000SX esetében, biztosítva a hátsó utas kényelmét.
Az SE modellen alapfelszereltség a bőr/velúr, dupla varrással ellátott ülések, kiegészítve a modell magas minőségi szintjét.
MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat 998 cm³
Furat x Löket 76 x 55 mm
Kompresszióarány 11.2:1
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø40 mm x 4 dupla injektorral
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla úszóágyazású ø320 mm-es tárcsák, dupla, radiálisan szerelt, 4 dugattyús Brembo Stylema monobloc féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egytárcsás, ø250 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első] ø43 mm-es, fordított teleszkópvilla, KECS-vezérléssel, állítható rugó-előfeszítéssel, top-out rugókkal
Felfüggesztés [hátsó] Uni-Trak, BFRC lengéscsillapítókkal, KECS-vezérléssel, állítható rugó-előfeszítéssel
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 147.1 kW {200 LE} / 11,000-es fordulaton
CO2 kibocsátás 139 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500-es fordulaton
Áttétel 6 sebességes, dog-ring
1. fokozat 3.077 (40/13)
2. váltóáttét 2.471 (42/17)
3. váltóáttét 2.045 (45/22)
4. váltóáttét 1.727 (38/22)
5. váltóáttét 1.524 (32/21)
6. váltóáttét 1.348 (31/23)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső, lengőkar rögzítő lappal
Utánfutás 103 mm
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 139 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 190/55ZR17M/C (75W)
Tengelytáv 1,480 mm
Ülésmagasság 835 mm
Üzemanyag mennyiség 19 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 262 kg