
A MULE SX, kétkerék hajtású modell, funkcióját és kényelmét tekintve megújult. A Kawasaki PRO stílust, új futómű beállítással, új műszerfal elrendelzéssel és dönthető kormánnyal támasztották alá. A megbízható OHV, 410 ccm-es motorjával, 181 kg terhelhetőségével és 500 kg vontatható tömegével, az új MULE SX egy igazán ütős munkagép lett.
Motor típus | Léghűtéses, OHV, négyütemű egyhengeres |
Lökettérfogat | 401 cm³ |
Furat x Löket | 82 x 76 mm |
Kompresszióarány | 8.3:1 |
Szelepvezérlés | Karburátor: Nikki 6C1026 |
Üzemanyagrendszer | Elektromos |
Indítás | Kényszerkenéses, nedves karter |
Fék [első] / Első fék típusa | Két hidraulikus dobfék |
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa | Két hidraulikus dobfék |
Felfüggesztés [első] | Független, MacPherson rugóstag |
Felfüggesztés [hátsó] | Himba |
Maximális teljesítmény (EU Spec) | 9.2 kW {12.5 LE} / 3,800-es fordulaton |
Maximális nyomaték (EU Spec) | 27.9 N.m {2.8 kgf.m} / 2,200-es fordulaton |
Áttétel | CVT, 1-sebességes automata, tolatással |
Véghajtás | Kardántengely 2WD |
Váz típus | Létra szerkezetű acélcső |
Utánfutás | 9o / 40 mm |
Rugóút, első | 78 mm |
Rugóút, hátsó | 79 mm |
Gumi [első] | 22 x 9-10 |
Gumi [hátsó] | 22 x 11-10 |
Kormányzási szög, bal/Jobb | 43o (IN) / 38o (OUT), |
H x Sz x M | 2,710 x 1,335 x 1,780 mm |
Tengelytáv | 1,780 mm |
Hasmagasság | 155 mm |
Ülésmagasság | 765 mm |
Üzemanyag mennyiség | 16 liter |
Menetkész tömeg – Kombinált | 439 kg |