• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

KX450XC

3 600 500 Ft

KX450XC

A KX450-et mindig is egy célt szem előtt tartva építették fel: eljuttatni a versenyzőket a dobogó legfelső fokára. Több mint 40 éves KX tapasztalattal, a Kawasaki egy páratlan MX1 kategóriás gépet szolgáltat, erősebb motorral és a valaha látott legkeskenyebb vázzal. Ráadásul a gépnek számos olyan meghatározó tulajdonsága van, amelyek biztosítják, hogy a versenyzők stílusosan jussanak el a dobogóra.

Keskeny, ergonomikus kialakítás

Hosszú, sima felületek és laposabb kialakítás, amelynek célja a motorosok mozgásának megkönnyítése.

 

Verseny felfüggesztés

Nagy teljesítményű felfüggesztés közvetlenül a KX450-ről. Az XC-re optimalizált beállítások fokozott visszacsatolást eredményeznek, különösen agresszív ösvényeken való motorozáskor.

 

DFI beállítások

A KX-stílusú DFI-csatlakozókkal egyszerűen állíthatja be a motort.

XC felszerelés

A KX gyári stílusú csúszólap és a kényelmes oldalállvány egyaránt alapfelszereltség.

XC felnik és gumik

Az F21/R18 felnik és enduro gumik tökéletesek az XC motorozáshoz.

Könnyű alumínium váz

A KX450 jól kiegyensúlyozott váza hozzájárul a KX450XC könnyű súlyához, könnyű kezelhetőségéhez és ergonómiájához.

Hidraulikius kuplung

A KX450-hez hasonlóan, a hidraulikus tengelykapcsoló közvetlenebb érzést és könnyebb működést kínál.

KX FI Kalibráló készlet (Kiegészítő)

A készlet lehetővé teszi, hogy a hozzáértő motoros beállítsa a motor jellemzőit (ténylegesen átírva az adatokat), hogy az megfeleljen a preferenciáinak. A motorozás során felgyűlt és rögzített adatokkal elemezni és finomítani tudja a beállításait.

Elektromos indítás

Az elektromos indításnak köszönhetően a motort elindítani csupán egy gombnyomás.

Állítható ergonómia

A motor teljes mértékben egyénre szabható a 4 állású kormánynak és a 2 állású lábtartónak köszönhetően.

Nagy fékek

Az XC motorozáshoz optimalizált KX450 fékcsomag nagy fékerőt és magas szintű irányítást biztosít.

Rajtprogram

A Kawasaki gyári stílusú indításvezérlő alapfelszereltség, amely előnyt ad a versenyzőknek a rajtvonalnál.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű egyhengeres
Lökettérfogat 449 cm³
Furat x Löket 96 x 62.1 mm
Kompresszióarány 12.5:1
Szelepvezérlés DOHC, 4-szelepes
Üzemanyagrendszer Karburátor: Keihin FCR-MX40
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, félszáraz karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa 250 mm-es egytárcsás, ikerdugattyús féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Szimpla 240 mm hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első] 48 mm-es fordított teleszkópvilla, AOS rendszer, állítható húzó (18 fokozat) és nyomófokozat (22 fokozat)
Felfüggesztés [hátsó] Új Uni-Trak rendszer, állítható nyomófokozat: 22 fokozat alacsony sebességre és 2 vagy több fordulat nagy sebességre; állítható húzófokozat: 22 fokozat, állítható rugóelőfeszítés
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Áttétel 5 sebességes
Véghajtás O-gyűrűs lánc
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Keret, alumínium
Utánfutás 120 mm
Rugóút, első 305 mm
Rugóút, hátsó 307 mm
Gumi [első] 80/100-21 51M
Gumi [hátsó] 120/90-18 65M
H x Sz x M 2,185 x 820 x 1,265 mm
Tengelytáv 1,485 mm
Hasmagasság 335 mm
Ülésmagasság 950 mm
Üzemanyag mennyiség 6.2 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 126 kg