
Egy innovatív városi közlekedési eszköz. A J300 tökéletesen ötvözi a sportosság, a kényelem, és a vezethetőség élményét, s mindezt megkoronázva egy dögös Kawasaki külsővel. Az eredmény pedig egy olyan robogó lett, amely a sportbarát motorosok számára élménnyé varázsolja a napi városi ingázást.
Motor típus | Folyadékhűtéses, négyütemű egyhengeres |
Lökettérfogat | 299 cm³ |
Furat x Löket | 72.7 x 72 mm |
Kompresszióarány | 10.8:1 |
Szelepvezérlés | SOHC, 4-szelepes |
Üzemanyagrendszer | Üzemanyag-befecskendezés: φ34 mm x 1 |
Indítás | Elektromos |
Kenés | Kényszerkenéses, nedves karter |
Fék [első] / Első fék típusa | 260 mm-es egytárcsás, ikerdugattyús féknyereggel |
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa | Szimpla 240 mm hullámos tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel |
Felfüggesztés [első] | 37 mm teleszkópos villa |
Felfüggesztés [hátsó] | Iker lengéscsillapítók, 5 utas előfeszítéssel |
Maximális teljesítmény (EU Spec) | 20.3 kW {28 LE} / 8,000-es fordulaton |
Korlátozott teljesítményű verzió | N/A |
35 kW-ig fojtás | N/A |
Fogyasztás | N/A |
CO2 kibocsátás | N/A |
Maximális nyomaték (EU Spec) | 28.4 N•m {2.9 kgf•m} / 6,500-es fordulaton |
Áttétel | CVT centrifugális tengelykapcsolóval |
Véghajtás | Szíj |
Primer áttételi arány | 2.220 ~ 0.790 |
1. fokozat | N/A |
2. váltóáttét | N/A |
3. váltóáttét | N/A |
4. váltóáttét | N/A |
5. váltóáttét | N/A |
6. váltóáttét | N/A |
Tengelykapcsoló | N/A |
Végáttételi arány | 7.222 |
Váz típus | Cső keresztmetszetű gyémánt, acélcső |
Utánfutás | 113 mm |
Rugóút, első | 110 mm |
Rugóút, hátsó | 100 mm |
Gumi [első] | 120/80-14 M/C 58S |
Gumi [hátsó] | 150/70-13 M/C 64S |
Kormányzási szög, bal/Jobb | 40° / 40° |
H x Sz x M | 2,235 x 775 x 1,260 mm |
Tengelytáv | 1,555 mm |
Hasmagasság | 145 mm |
Ülésmagasság | 775 mm |
Üzemanyag mennyiség | 13 liter |
Menetkész tömeg – Kombinált | 191 kg |