• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Ninja H2 SX 2023

10 060 500 Ft

Ninja H2 SX 2023

SUPERCHARGE YOUR JOURNEY

LED Kanyarkövető Világítás

A Ninja H2 SX SE két oldalán a burkolatba épített kanyarkövető világítás segít megvilágítani az utat éjszaka. A három rögzített irányú lámpa a dőlésszögnek megfelelően aktiválódik. Ahogy a kerékpár dől, a lámpák sorban aktiválódnak, szélesebb megvilágítást biztosítva. Csak az SE modellen!

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)

Úgy tervezték, hogy segítsen az állóhelyzetből való kigyorsításban. A KLCM elektronikusan szabályozza a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a kerék kipörgését, valamint csökkentse a kerék megemelkedését indulásnál. A KLCM-et kizárólag zárt pályán szabad használni, ne használja a mindennapokban! Csak az SE modellhez.

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

A kétirányú gyorsváltó lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és leváltást. A hatékony sport motorozáshoz tervezett, utcára optimalizált beállítások mellett már 2500 rpm fölött használható. Csak az SE modellhez.

LCD vs TFT

A műszerfal fejlett, csúcstechnológiás kialakítása hozzájárul a Ninja H2 SX zászlóshajó-szintű minőségéhez. A Kawasaki először használ színes, kiváló minőségű TFT LCD kijelzőt a Ninja H2 SX SE-n. Az SE modell képernyője lehetővé teszi az információk grafikus megjelenítését. A két választható megjelenítési mód (Túra, Sport) lehetővé teszi a motorosok számára, hogy priorizálják az általuk látni kívánt információkat.

Kanyarodás vezérlés

A kompakt Bosch IMU (inerciális mérőegység) visszajelzéseinek segítségével, amely valós idejű képet nyújt a váz tájolásáról, a KCMF figyeli a motor és a váz paramétereit a kanyarodás teljes folyamatában, és ennek megfelelően szabályozza a teljesítményt, hogy elősegítse a gyorsabb átállást a gyorsításból a fékezésbe és vissza, így segítve a vezetőt a tervezett vonal követésében.
A Ninja H2 SX-en a KCMF a következő rendszereket felügyeli:
-KTRC
-KIBS
-Kawasaki motorfékvezérlés
-KLCM (Csak az SE-n.)

Hétköznapi Használhatóság & Kompresszoros Gyorsulás

A motor kiváló üzemanyag-hatékonyságnak és az élvezetes gyorsulásnak érdekében megnöveltük a kompresszióarányt, és ezzel a hőteljesítményt. A kompresszor, az égéskamra, a beömlők és a kipufogó komponensek mind újra lettek tervezve. Az eredmény egy sokoldalú motortípus, amely lehetővé teszi a nyugodt, hosszútávú utazást, a könnyű kezelhetőséget, és ha kell, akkor olyan lélegzetelállító gyorsulást, amelyre csak egy feltöltött motor képes.

Alacsonyabb Hőfok & Kisebb Tömeg

A hatékonyabb motor egyben kevesebb hőt is termel, mint a teljesítmény éhes Ninja H2, amely a hatalmas, 300 lóerős Ninja H2R alapjaként szolgált. A kevesebb hő kellemesebb utazást eredményez. A Ninja H2 hatalmas étvágyával ellentétben a motornak kevesebb levegő is elegendő, amely csendesebb működést eredményez. Összességében a motor és a kipufogórendszer kb. 3kg-mal lett könnyebb.

Üzemanyag-hatékonyság

A Ninja H2 SX üzemanyag-hatékonysága sokkal kiválóbb, mint a Ninja H2 kompresszoros motorjáé, és a Z1000SX valamint a Versys 1000 hatékonyságával közel megegyező. A 19 literes üzemanyagtartállyal kombinálva a Ninja H2 SX jelentős hatótávolságot biztosít.

Sportos & Szélvédett

A teljesen burkolt váz egyaránt hozzájárul a szélvédettséghez valamint a Ninja H2 SX sportos megjelenéséhez. A Ninja H2 SX kiváló hatékonyságú motorja jóval kevesebb hőt termel, mint a Ninja H2, így lehetőség adódott a motor teljes burkolására. A karosszéria stratégiai kialakítása jól védi a vezetőt anélkül, hogy túl nagy lenne a mérete, így kiegyensúlyozva a vezetési élményt és az aerodinamikát. Az SE modellen ezen felül megtalálható még egy nagy méretű szélvédő, hogy még nagyobb kényelmet biztosítson túrázás közben.

Kényelmes, sportos üléspozíció

A Ninja H2 SX üléspozícióját mind a sportosság, mind pedig a kényelem szem előtt tartásával tervezték. A ZZR1400-hoz képest kevésbbé kell elölre dőlnünk, viszont nem annyira egyenes a pozíció, mint a Z1000SX-en. A Ninja H2 SX jóval kényelmesebb üléspozíciót biztosít a könyököknek és a térdeknek, mint a ZZR1400. Egyenes üléspozícióban nehéz nagy sebességgel haladni, de a Ninja H2 SX kiváló szélvédelmének köszönhetően sokkal kényelmesebb pozícióban utazhatunk mint a ZZR1400 esetén.

Teljesen Állítható Felfüggesztés

A szupersport szintű felfüggesztés a menetkomfort és a sportteljesítmény kombinációját kínálja, amely ideális az utcai lovagláshoz és a túrázáshoz egyaránt. Mind az első, mind a hátsó felfüggesztés teljesen állítható, lehetővé téve a motorosok számára, hogy a felfüggesztést a vezetési körülményekhez és stílusukhoz igazítsák. A hátsó előfeszítő beállíthatósága nagymértékben megkönnyíti az utasok és/vagy a csomagok befogadását.

Kényelemre Tervezett Ülések

Mind az első, mind a hátsó ülések biztosítják azt a kényelmet, amelyet egy sport túra motortól elvár. Valójában két első ülést terveztünk: egy Komfort ülést, amely kényelmes térdhajlást és vastagabb uretán párnázatot kínál; valamint egy kiegészítő, Alacsony ülést (15 mm-rel alacsonyabb) amely a földre való könnyű leérést biztosítja. A hátsó ülés szélesebb és laposabb, mint a Z1000SX esetében, biztosítva a hátsó utas kényelmét.
Az SE modellen alapfelszereltség a bőr/velúr, dupla varrással ellátott ülések, kiegészítve a modell magas minőségi szintjét.
MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat 998 cm³
Furat x Löket 76 x 55 mm
Kompresszióarány 11.2:1
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø40 mm x 4 dupla injektorral
Indítás Elektromos
Kenés Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla úszóágyazású ø320 mm-es tárcsák, dupla, radiálisan szerelt, szemben álló 4 dugattyús féknyereg
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egytárcsás, ø250 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első] ø43 mm-es, fordított teleszkópvilla, rugó-előfeszítéssel, top-out rugókkal
Felfüggesztés [hátsó] Új Uni-Trak gáztöltésű lengéscsillapító, "top-out" rugóval. Nyomófokozati csillapítással, húzófokozati csillapítással, állítható rugó előfeszítéssel.
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 147.1 kW {200 LE} / 11,000-es fordulaton
CO2 kibocsátás 128 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500-es fordulaton
Áttétel 6 sebességes, dog-ring
1. fokozat 3.077 (40/13)
2. váltóáttét 2.429 (34/14)
3. váltóáttét 2.045 (45/22)
4. váltóáttét 1.727 (38/22)
5. váltóáttét 1.524 (32/21)
6. váltóáttét 1.348 (31/23)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső, lengőkar rögzítő lappal
Utánfutás 103 mm
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 139 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 190/55ZR17M/C (75W)
Tengelytáv 1,480 mm
Ülésmagasság 835 mm
Üzemanyag mennyiség 19 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 266 kg