• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

Z H2 2023

7 210 500 Ft

Z H2 2023

Ez az új zászlóshajó modell vezeti a jövőbe a Z sorozatot.

Színes TFT műszerfal

A műszerfal átfogóan jeleníti meg a különböző információkat a színes TFT LCD képernyőn. Ezenkívül olyan funkciókkal is rendelkezik, amelyek segítenek a jármű napi üzemállapotának és a nagy utazások ütemezésének kezelésében.

Kiegyensúlyozott Kompresszoros Motor

A teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság szemelőtt tartásával tervezett kompresszoros motor maximális teljesítménye 200 lóerő. Azonban a feladat, hogy mindennapos használhatóságot kínáljon az utcai motorozás során is, azt jelentette, hogy a tuning az alacsony-középsõ tartományra fókuszálhat, ami segített a motor kiváló üzemanyag-hatékonyságának elérésében. A Z H2 998 cm3-as,16-szelepes, DOHC, soros 4-hengeres motorja kompakt és könnyű, így olyan gyorsulást kínál, amely egyetlen szívómotoros modellhez sem hasonlítható.

Kormányrúd

Az erős, rugalmas kormányra szerelve a bal és a jobb fogantyú kapcsolói lehetővé teszik a motorosok számára, hogy a beállításokat és a kijelzőt megváltoztassák a markolatok elengedése nélkül. A bal oldali fogantyú kapcsolója az elektronikus sebességtartó automatika működtetésére, a kijelző kijelzőjének változtatására és a beállítások frissítésére szolgál, míg a jobb fogantyú kapcsolója a gép beállítási menüinek eléréséhez szolgál.

Okostelefon csatlakoztatás

A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosoknak, hogy a járművükhöz kapcsolódhassanak vezeték nélkül. A RIDEOLOGY telefonos applikácó használatával számos olyan funkció érhető el, amely hozzájárul a tökéletesebb motorozási élményhez.
Számos funkció elérhető:
-Jármű információk: üzemanyagszint, sebességmérő elérhető okostelefonon keresztül
-Riding Log: útvonal és sebességadatok megtekinthetőek okostelefonnal-Telefon értesítések: ha hívás, üzenet vagy mail érkezik az okostelefonra, megjelenik a műszerfalon a kijelzőn
-Általános beállítások: általános kijelző beállítások (preferált eszközök, dátum, dátum formátuma stb.) módosíthatóak okostelefonon keresztül

SUGOMI stílus

A Z sorozat Z H2 modelljének stílusát a SUGOMI & Minimalista formatervezési koncepció szerint alakították ki. Dinamikus formája, amely a támadásra kész ragadozóra emlékeztet, és a bal oldalán lévő asszimetrikus Ram Air beömlő a hevesen intenzív és erősen individualista SUGOMI kialakításnak elemei. Kompakt alváza a minimalista tervezési filozófia eredménye, amelynek minden funkcionális része egyszerű, letisztult és a lehető legkisebb. Ezzel szemben az új acélrácsos váz kihangsúlyozása csak aláhúzza azok fontosságát – mind funkcionálisan, mind pedig stílus elemként. Végül ne felejtsük ki a Kawasaki River Mark embléma jelentőségét a fényszóró burkolatán. Használata, amely csak a feltöltött motorral rendelkező gépek számára engedélyezett, megerősíti a Z H2 zászlóshajó modell mivoltát.

Fékrendszer

Annak érdekében, hogy könnyedén lehessen közlekedni vele alacsony, közepes és nagy sebességgel, a Z H2-nek olyan fékrendszerre volt szüksége, amely megfelel a teljesítményének. Az első kerekeket a Brembo M4.32 monobloc féknyereg fogja meg. Öntött alumínium tömbökből megmunkálva, nagyon merev, egy darabból álló szerkezetük erős fékezőerővel bír. A féknyergek radiálisan vannak felszerelve, ami tovább fokozza a nagy teljesítményüket. A Nissin mesterhenger, a Kawasaki eredeti beállításaival finomítva, a Z H2 karakteréhez tökéletesen illeszkedő funkcionalitást kínál.

Trellis váz

A rácsos vázszerkezet az elegancia és az egyszerű megoldások jegyében lett kialakítva, hogy az alváz megfeleljen a modell hatalmas teljesítményáből adódó elvárásoknak.

Rásegítő & csúszókuplung

A verseny-inspirált tengelykapcsoló-technológia könnyű és gyors kezelhetőséget biztosít.

Tempomat

A Kawasaki sebességszabályozó rendszere lehetővé teszi, hogy a kívánt sebességet egyetlen gombnyomással megőrizzük. Az aktiválás után a vezetőnek nem kell állandóan használnia a gázkart. Ezzel hozzájárulva a kényelmesebb motorozáshoz.

KQS (Kawasaki Gyorsváltó)

A 2500 feletti motorfordulatszámon a KQS lehetővé teszi a tengelykapcsoló nélküli váltást. Az erős motor és váltó kiegészítéseként a KQS egy kényelmes szolgáltatás, amelyet nemcsak sportmotorozáshoz, hanem városi motorozáshoz és túrához is lehet használni. Gyors fel- és lefelé váltást tesz lehetővé, megkönnyítve a gyorsítást és a lassítást.
Gyorsulás során a rendszer észleli, hogy a váltókar működésbe lépett, és jelet küld az ECU-nak a gyújtás leállításához, hogy a váltó zökkenőmentesen kapcsolhasson a következő fokozatra anélkül, hogy kuplungot kellene használni.
Lassítás alatt a KQS rendszer automatikusan szabályozza a motor fordulatszámát, lehetővé téve a váltást a tengelykapcsoló működtetése nélkül.
A rendszer érintkezésmentes érzékelőt használ, hozzájárulva annak nagy megbízhatóságához.

Elektronikus rendszerek

A Z H2 korszerű elektronikai csomagja számos elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, mint például a KTRC, a KCMF és a KIBS, valamint egy IMU-t, amely alváz-tájolással kapcsolatos visszajelzést nyújt a KIBS és a KTRC számára. Ezek a rendszerek kényelmet kínálnak a feltöltött motor teljesítményének kezelésére, miközben széles körű információt szolgáltatnak. Ezen felül az elektronikus sebességtartó automatika és a KQS tovább növeli a motorozás kényelmét.

LED világítás mindenhol

Az erőteljes fényszórótól kezdve, a teljesen új hátsó lámpán át, a Z H2 minden lámpája – még a rendszámtáblán is – LED-es! Az alacsony energiafogyasztás és a nagy tartósság javítja a karbantarthatóságot, miközben nagy fényerőt és tökéletes megvilágítást biztosít. A fény élénk színe hozzájárul a kitűnő láthatósághoz és az éjszakai motorozás biztonságának fokozásához.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat 998 cm³
Furat x Löket 76 x 55 mm
Szelepvezérlés DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer Üzemanyag-befecskendezés: Ø40 mm x 4
Indítás Elektromos
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa Dupla, úszóágyazású, 300mm-es, hullámos tárcsa. Radiális rögzítésű, monoblokk, 4 dugattyús féknyereg.
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Egyoldali 260 mm-es féktárcsa, Féknyereg: kétdugattyús
Felfüggesztés [első] SHOWA SFF-BP villa húzó-, nyomófokozati és rugó előfeszítés beállíthatósággal
Felfüggesztés [hátsó] Új típusú SHOWA Uni-Trak lengőkar és lengéscsillapító
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény (EU Spec) 147.1 kW {200 LE} / 11,000-es fordulaton
CO2 kibocsátás 139 g/km
Maximális nyomaték (EU Spec) 137 N•m {14 kgf•m} / 8,500-es fordulaton
Áttétel 6 sebességes, dog-ring
Véghajtás O-gyűrűs lánc
1. fokozat 3.077 (40/13)
2. váltóáttét 2.471 (42/17)
3. váltóáttét 2.045 (45/22)
4. váltóáttét 1.727 (38/22)
5. váltóáttét 1.524 (32/21)
6. váltóáttét 1.348 (31/23)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás, kézi
Végáttételi arány 2.556 (46/18)
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Rugóút, első 120 mm
Rugóút, hátsó 135 mm
Gumi [első] 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó] 190/55ZR17M/C (75W)
Tengelytáv 1,455 mm
Ülésmagasság 830 mm
Üzemanyag mennyiség 19 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 239 kg