• Hétfőtől–Péntekig: 9:00–17:00, Szombat: 9:00-12:00 (Márc. 1-től Szept. 30-ig)
  • 6728 Szeged, Algyői út 58.
  • +36 62 466 176

KX85 I 2022

1 795 500 Ft

KX85 I 2022

A motor, amely bajnokokat képez.

Gyári stílus

Teljesen új karosszéria és versenygrafika biztostíja, hogy az új motorok jól mutassanak a győztesek körében. Fekete alumite 1 felületű felnik, fekete villavédők és a felfüggesztés állítóinak kék alumite 1 felületkezelése erősíti tovább a gyári imázst.

36 mm fordított villa

A módosított villa jobb csillapítást és a legalsó helyzetben nagyobb ellenállást nyújt, lehetővé téve ezzel a nagyobb versenytempót és hozzájárulva a nagyobb vezetési kényelemhez.

6 állású kormányrúd

6 pozíció közül választhat a versenyző a számára legkedvezőbb vezetési helyzet megtalálása érdekében.

Uni-Trak hátsó felfüggesztés

A módosított hátsó lengéscsillapító hozzájárul a stabilabb vezetési érzéshez és a könnyebb súly mellett megnövelt kontrollt biztosít.

Hullámos féktárcsák

Tárcsafékek biztosítják elöl és hátul a nagyszerűen kontrollálható erőteljes fékhatást. Mostantól hullámos tárcsákkal csakúgy mint a nagyobb KX modelleknél.

Keskeny ergonómia

Vadonatúj minimalista karosszéria, laposabb üzemanyagtartály és keskenyebb, laposabb ülés könnyíti meg a versenyzők számára a nagyobb versenytempó elérését.

Erős kétütemű

Alacsony súrlódású dugattyú, új KIPS szelep és számos más újítás eredménye ennek a vízhűtéses kétütemű versenymotornak a megnövelt teljesítménye és nyomatéka a teljes fordulatszám tartományban.

Kétféle méretben

A motor két különböző kerékmérettel érhető el. Az egyik a KX85-II 19″-es első és 16″-es hátsó kerékkel, a másik a KX85-I elölre 17″-es kerékkel felszerelve, hátul pedig 14″-essel.

Merev, nagy szilárdságú acél bölcsőváz

Erős bölcsőváz szolgálja a fiatal versenyzők komoly versenytempóját.

MOTOR
Motor típus Folyadékhűtéses, kétütemű egyhengeres KIPS szeleppel
Lökettérfogat 84 cm³
Furat x Löket 48.5 x 45.8 mm
Kompresszióarány 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
Szelepvezérlés Dugattyús fúvókaszelep
Üzemanyagrendszer Karburátor: Keihin PWK 28
Indítás Berúgókar
Kenés Keverék
FÉKEK ÉS FELFÜGGESZTÉS
Fék [első] / Első fék típusa 220 mm-es egytárcsás, ikerdugattyús féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa Szimpla 184 mm tárcsa, egydugattyús féknyereggel
Felfüggesztés [első] 36 mm-es fordított teleszkópvilla, 20-utas kompresszió csillapítással
Felfüggesztés [hátsó] Alsó kapcsolódású, 24 nyomófokozati és 21 húzófokozati csillapítással, állítható rugó előfeszítés
TELJESÍTMÉNY ÉS ERŐÁTVITEL
Áttétel 6-sebességes
Véghajtás Lánc
Primer áttételi arány 3.400 (68/20)
1. fokozat 2.538 (33/13)
2. váltóáttét 1.875 (30/16)
3. váltóáttét 1.500 (27/18)
4. váltóáttét 1.250 (25/20)
5. váltóáttét 1.090 (24/22)
Tengelykapcsoló Nedves többtárcsás
Végáttételi arány 3.571 (50/14)
VÁZ ÉS MÉRETEK
Váz típus Keret, nagy szilárdságú acélcső
Utánfutás 97 mm
Rugóút, első 275 mm
Rugóút, hátsó 275 mm
Gumi [első] 70/100-17 40M
Gumi [hátsó] 90/100-14 49M
Kormányzási szög, bal/Jobb 45° / 45°
H x Sz x M 1,830 x 765 x 1,100 mm
Tengelytáv 1,265 mm
Hasmagasság 290 mm
Ülésmagasság 830 mm
Üzemanyag mennyiség 5 liter
Menetkész tömeg – Kombinált 75 kg

Képek

Videó